1539

< vorige | index | volgende >

Foto 1539 - V.G.L.O. dr Ariëns Koninginnelaan in 1967 (nummertjes zien? muis over of klik op de foto)
1: 2: Gerrie Looijschelder3: 4: Frans Wouters5:
6: 7: 8: John Houkes9: 10:
11: 12: 13: 14: 15:
16: Rob Michels17: 18: Hans Muller19: 20: Hans van Kuppenveld
21: 22: 23: 24: 25:

Op nr. 4 sta ik en nr. 16 is leraar Michels. De foto is gemaakt in 1967. Van deze schoolfoto herinner ik me geen namen meer. De school stond destijds aan de Koninginnelaan t.h.v. UWV.

Collectie Frans Wouters (geplaatst 31-05-2016)

Reactie 0:

Frans Wouters, 31-05-2016: Klassenfoto V.G.L.O. dr. Ariëns
Reactie 1:

Henk La Croix, 06-06-2020: Nummer 2 op deze schoolfoto is Gerrie looischilder uit de Varenstraat.
Reactie 2:

Geert Dekker, 07-06-2020: nummer 18 is Hans Muller uit de Fliertsebeekstraat
Reactie 3:

Guus Roelofs, 08-06-2020: Nummer 22 is Ton Roelofs mijn jongste broer
Reactie 4:

Hessel, 06-10-2020: Op deze foto zie ik kwekeling Rob Michels die ikzelf ooit zelf als schoolkind tegenkwam. Deze Rob is eigenlijk altijd intensief en gemotiveerd bij het Nijmeegse onderwijs betrokken gebleven, als leraar in het voortgezet onderwijs: zijn doelgroep was de veelal niet altijd gemakkelijk voor het theoretische schoolse leren gemotiveerde leerling. Hij was lange tijd actief binnen TS Poels–Roncalli (ik meen ook daar adjunct-directeur van de Roncalli-LTS aan de Energieweg) en belast met leerling-zaken, roostering en planning en onderwijskundig coördinatie van de bovenbouw. Na de brede fusie van een 5-tal Nijmeegse scholen was hij nog verbonden aan de vestiging Goffertweg. Ik neem wel aan dat hij het inmiddels al geruime tijd rustiger aan kan doen.
Reactie 5:

Hans Verstrepen, 16-02-2021: nr 8 is John Houkes (ben ik nog steeds bevriend mee), nr 20 is Hans van Kuppenveld.

REAGEER:

Uw aanvullingen of opmerkingen zijn welkom!
Met dit formulier kunt u (nog) geen foto's versturen. Gebruik daarvoor uw e-mailprogramma.
Opmaak kan wel, bv <b>Vet</b> of <i>cursief</i> geeft Vet of cursief.
 
 Uw naam: en mailadres: